Մարինա Մխիթարյան

Kolba Lab

ՄԱԶԾ/Կոլբա նորարարական լաբորատորիայի ղեկավար

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Դավիթ Յան

ABBYY

ABBYY համակարգչային ծրագրերի ընկերության հիմնադիր, Lingvo էլ. բառարանի ստեղծող

Մանուկ Հերգնյան

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Shadowmatic

Երեւակայությունը զարգացնող 3D փազլային խաղ

KitKeys

Հայերեն ստեղնաշար

Zangi

Անվճար HD տեսազանգեր,չաթ

OutChat

Ծանոթանալ եւ հանդիպել 24 ժամ անց

Calculator (APPA)

Հաշվել ԱՊՊԱ-ի հետ կապված ծախսերը

Mobitaxi

Օնլայն տաքսի ծառայություն

Dictoro

Սպորտային հանդիպումների հաշիվների կանխատեսում

Yerevan Events

Մշակութային և ժամանցային միջոցառումների ուղեցույց

Joomag-ը միջազգային ասպարեզում նոր հաջողություններ է գրանցել

Joomag ընկերությունը G2 Crowd հարթակի կողմից ընդգրկվել է Սան Խոսե/Սանտա Կլարա շրջանի լավագույն 10 ՏՏ ընկերությունների շարքում՝ Adobe, PayPal, Cisco ընկերությունների հետ միասին, ինչպես նաեւ ստացել «Ցանկալի առաջնորդ» մրցանակը:

Joomag-ից Itel.am-ին հայտնել են, որ G2 Crowd բիզնես լուծումների «կարծիքներ»-ի (review) հարթակում, Joomag-ը դասվել է 2018-ի ձմեռվա լավագույն կոնտենտ մարքեթինգի ծրագրերի թոփ 5 ընկերությունների շարքում:

Հարթակում այսօրվա դրությամբ օգտատերերի 90%-ից ավելին Joomag-ի աշխատանքը գնահատել է 4,5 բալով (5 առավելագույնից): Հարթակում պրոդուկտները գնահատվում են երկու բաղադրիչի հիման վրա՝ հաճախորդի բավարարվածություն եւ շուկայում ներկայացվածություն:  

«Հազարավոր ՏՏ ընկերություններ են գործում մեզ հետ այստեղ՝ Սիլիկոնյան հովտում: Կարիք չկա ասել, որ սա չափազանց մրցակցային շուկա է: Բայց սա նաեւ մշակույթ է, որը մեզ պես զարգացել եւ կատարելագործվել է: Դա է պատճառը, որ մենք դարձել ենք ոլորտի առաջատար SaaS (Software as a service) մատակարարներից: Մենք գտել ենք մեր ճիշտ տեղը»,- նշել է Joomag-ի հիմնադիր եւ գործադիր տնօրեն Ռուբեն Վարդանյանը:

Joomag ընկերությունը հիմնադրվել է 2009-ին Սիլիկոնյան հովտում՝ 4 հայ ծրագրավորողների կողմից։ Այն համակողմանի լուծումներ է առաջարկում մեծ եւ փոքր բիզնեսներին՝ կոնտենտ մարքեթինգի, թվային հրատարակչության, վաճառքի խթանման եւ կորպորատիվ հաղորդակցության պահանջների բավարարման համար։

Թվային հարթակից օգտվում են Huffington Post, Cosmopolitan, Elle, Harper’s Bazaar, Expedia, Vogue, Levi’s, IBM, KFC եւ ավելի քան կես միլիոն մեծ ու փոքր այլ բիզնեսներ՝ հրապարակումների առցանց ստեղծման, տարածման, վերահսկման եւ վաճառքի համար:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo