Armenia Startup Academy Demo Day

30 Մայ 2018
American University of Armenia

Ծրագրի երկրորդ շրջանի «շրջանավարտները» կներկայացնեն իրենց ստարտափները
Գրանցվել

BARCAMP EVN'18

16 Հուն 2018 - 17 Հուն 2018
American University of Armenia

Ամենամյա ՏՏ եւ մեդիա կոնֆերանսը կանցկացվի 10-րդ անգամ
Գրանցվել

Նինա Աչաջյան

HIVE

HIVE ներդրումային հիմնադրամի հիմնադիր

Մանուկ Հերգնյան

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

Mobitaxi

Օնլայն տաքսի ծառայություն

Dictoro

Սպորտային հանդիպումների հաշիվների կանխատեսում

Sololearn

Ծրագրավորում սովորեցնող ամենամեծ մոբայլ հարթակը

KitKeys

Հայերեն ստեղնաշար

Chessfimee

Շախմատի խաղատախտակի սքանավորում եւ վերլուծություն

Wakie

Զրուցել անծանոթի հետ, ստանալ հուզող հարցերի պատասխաններ

Armenia Today

Հայաստանյան վերջին լուրերը՝ տարբեր աղբյուրներից

Playland Armenia

Կրթական եւ ժամանցային անվճար խաղային հարթակ

Facebook-ը ներկայացրել է AR/VR երկու նոր լուծում

Facebook-ը նախօրեին ԱՄՆ Սան Խոսե քաղաքում մեկնարկած F8 ծրագրավորողների համաժողովի շրջանակում ներկայացրել է վիրտուալ եւ լրացված իրականությանը վերաբերող երկու նորություն՝ Camera Effects եւ Facebook Spaces:

Camera Effects-ը ծրագրավորողների համար նախատեսված լուսանկարների եւ տեսահոլովակների էֆեկտների ստեղծման հարթակ է՝ լրացված իրականության տարրերով:


Լուսանկարը՝ Facebook


Տեսախցիկը ճանաչում է կադրում հայտնված օբյեկտները եւ առաջարկում դրանց ամենահարմար էֆեկտները: Օրինակ, եթե կադրում սուրճի բաժակ է, ապա տեխնոլոգիան առաջարկում է ավելացնել գոլորշու կամ բաժակում լողացող ձկների էֆեկտներ: Եթե, օրինակ, սեղմեք գինու շշի վրա, ապա կբացվի գինու խանութների քարտեզ եւ խմիչքն օնլայն գնելու հնարավորություն կստեղծվի:

«Էֆեկտներից ոմանք կլինեն զվարճալի, մյուսները՝ օգտակար»,- նշել է Facebook-ի հիմնադիր Մարկ Ցուկերբերգը:

Camera Effects-ի բետա թեստավորումը մեկնարկել է ապրիլի 18-ին, առաջին օգտագործողներից են Մանչեսթեր Յունայթեդը, EA խաղեր մշակմամբ զբաղվող ընկերությունը եւ Nike սպորտային բրենդը:

Facebook Spaces-ը վիրտուալ իրականության սոցիալական ցանց է՝ նախատեսված Oculus Rift VR սաղավարտների եւ Touch կառավարիչների (controller) համար:


Լուսանկարը՝ Facebook


Facebook Spaces-ում օգտատերերը շփվում են միմյանց հետ վիրտուալ իրականությունում՝ օգտագործելով ձայնը եւ շարժումները, ինչպես նաեւ ձայնային հաղորդագրությունները: Օգտատերերն այդտեղ ներկայացված են իրենց ֆեյսբուքյան գլխավոր լուսանկարների ավատարների տեսքով: Ավատարները, որոնց արտաքին տեսքում կարելի է նաեւ փոփոխություններ կատարել, կարող են որոշակի էմոցիաներ փոխանցել:

Օգտատերերը կարող են միմյանց հետ հաղորդակցվել, դիտել 360 աստիճան տեսանյութեր, VR սելֆիներ անել, նկարել եւ այլն: Վիրտուալ իրականությունում նկարված օբյեկտները վերածվում են ինտերակտիվ օբյեկտների, որոնք կարելի է օգտագործել տարբեր նպատակներով: Ներկայում մեկ VR սեանսին կարող է մասնակցել մինչեւ 4 օգտատեր:

Facebook-ն ապագայում ծրագրում է Spaces-ը կիրառելի դարձնել նաեւ մյուս VR սարքերի համար:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo