Beeline-ը նոր գրասենյակ է բացել «Զվարթնոց» օդանավակայանում

Լուսանկարը՝ Beeline

Լուսանկարը՝ Beeline

 

Beeline-ը նոր գրասենյակ է բացել «Զվարթնոց» օդանավակայանում

 

16:35 | 09.10.17 | Նորություններ | visibility 18893

Երեւանի «Զվարթնոց» օդանավակայանում բացվել է Beeline-ի նոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ:  



Գրասենյակը գործում է օդանավակայանի ժամանման սրահում եւ հասանելի է բոլոր այցելուներին։ Այն աշխատում է շուրջօրյա եւ առանց ընդմիջումների։ Հաճախորդները կարող են դիմել նոր գրասենյակ Beeline-ի ծառայությունների հետ կապված ցանկացած հարցով։

«Զվարթնոց»-ի ժամանման սրահում այս տարվա օգոստոսից արդեն գործում է Beeline-ի վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ, որը հասանելի է միայն ժամանող ուղեւորներին։ Այնտեղ հնարավոր է ձեռք բերել հեռախոսահամար եւ լիցքավորում անել։

«Այսօր մենք բացում ենք մեզ համար շատ կարեւոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ։ Օդանավակայանն այն վայրն է, որտեղ կյանքը եռում է օրը 24 ժամ։ Սա այն սահմանն է, որտեղ երկրի հյուրերը կարող են առաջին անգամ ծանոթանալ Հայաստանին եւ կապ հաստատել երկրի հետ, իսկ մեր բաժանորդները կարող են նախապատրաստվել իրենց ճանապարհորդությանը։ Վստահ եմ, որ այս գրասենյակի առկայությամբ ու մեր ռոումինգի մատչելի ծառայությունների շնորհիվ մեր բաժանորդներին ավելի հարմար կլինի ճանապարհորդել»,- նշել է Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

«Օդանավակայանում լիարժեք ծառայություններ տրամադրող գրասենյակ ունենալը շատ կարեւոր էր մեզ համար, քանի որ այն իսկապես պահանջված է մեր բաժանորդների կողմից»,- ընդգծել է Հայաստանում Beeline-ի կոմերցիոն տնօրեն Հայկ Կարապետյանը։  



Երեւանի «Զվարթնոց» օդանավակայանում բացվել է Beeline-ի նոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ:  

Գրասենյակը գործում է օդանավակայանի ժամանման սրահում եւ հասանելի է բոլոր այցելուներին։ Այն աշխատում է շուրջօրյա եւ առանց ընդմիջումների։ Հաճախորդները կարող են դիմել նոր գրասենյակ Beeline-ի ծառայությունների հետ կապված ցանկացած հարցով։

«Զվարթնոց»-ի ժամանման սրահում այս տարվա օգոստոսից արդեն գործում է Beeline-ի վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ, որը հասանելի է միայն ժամանող ուղեւորներին։ Այնտեղ հնարավոր է ձեռք բերել հեռախոսահամար եւ լիցքավորում անել։

«Այսօր մենք բացում ենք մեզ համար շատ կարեւոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակ։ Օդանավակայանն այն վայրն է, որտեղ կյանքը եռում է օրը 24 ժամ։ Սա այն սահմանն է, որտեղ երկրի հյուրերը կարող են առաջին անգամ ծանոթանալ Հայաստանին եւ կապ հաստատել երկրի հետ, իսկ մեր բաժանորդները կարող են նախապատրաստվել իրենց ճանապարհորդությանը։ Վստահ եմ, որ այս գրասենյակի առկայությամբ ու մեր ռոումինգի մատչելի ծառայությունների շնորհիվ մեր բաժանորդներին ավելի հարմար կլինի ճանապարհորդել»,- նշել է Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

«Օդանավակայանում լիարժեք ծառայություններ տրամադրող գրասենյակ ունենալը շատ կարեւոր էր մեզ համար, քանի որ այն իսկապես պահանջված է մեր բաժանորդների կողմից»,- ընդգծել է Հայաստանում Beeline-ի կոմերցիոն տնօրեն Հայկ Կարապետյանը։  



submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

banks
mediamax
sport
bravo