Code in the Dark

29 Ապր 2018
Buro

Մրցույթը հաքաթոնի ֆորմատի սպորտային տարբերակն է
Գրանցվել

Մարինա Մխիթարյան

Kolba Lab

ՄԱԶԾ/Կոլբա նորարարական լաբորատորիայի ղեկավար

Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

Նինա Աչաջյան

HIVE

HIVE ներդրումային հիմնադրամի հիմնադիր

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

inKin

Սոցիալական ֆիթնեսի հայ-ռուսական հարթակ

Mashtots

Արեւմտահայերեն սովորեցնող հավելված

Sololearn

Ծրագրավորում սովորեցնող ամենամեծ մոբայլ հարթակը

HIKEArmenia

Գտնել Հայաստանում նոր արշավային ուղիներ, կապվելտեղացի արշավ-էքսկուրսավար մասնագետների հետ

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

Velopark

Հեծանվային կայանատեղիների, սպասարկման կետերի որոնում

Cartly

Մթերքի օնլայն գնում

Melon Splash

Փրկել փոքրիկ կենդանիներին

Google-ը եւ Facebook-ը կվերահսկեն թվային գովազդի շուկայի 60%-ը

EMarketer-ի հրապարակած կանխատեսման համաձայն՝ Google-ը եւ Facebook-ն ընթացիկ տարում կարող են վերահսկել թվային գովազդի շուկայի առնվազն 60%-ը:

Ըստ զեկույցի` ԱՄՆ-ում թվային գովազդին ուղղվող միջոցներն ընթացիկ տարում կաճեն 15,9%-ով՝ կազմելով $83 մլրդ:
 
Google-ը կպահպանի շուկայում գերիշխող դիրքը՝ զբաղեցնելով ամերիկյան շուկայի 78%-ը:

«Որոնման համակարգերում Google-ի գերիշխող դիրքը, հատկապես մոբայլ որոնումներում, շատ դեպքերում կապված է բաժանորդների շրջանում նկատվող հետեւյալ միտման հետ՝ օգտագործել սմարթֆոնը՝ ամեն ինչ որոնելու համար՝ պրոդուկտի դետալներից մինչեւ աշխարհագրական ուղղություն»,- նշել են eMarketer-ում:

Կանխատեսման համաձայն՝ Facebook-ի աճին մեծապես կնպաստի նաեւ Instagram-ի աճող մասսայականությունը: Սպասվում է, որ հենց Instagram-ը Facebook-ին կբերի մոբայլ սարքերից ակնկալվող շահույթի ավելի քան 20%-ը: Անցած տարի այդ ցուցանիշը կազմել է 15%: Ընդհանուր առմամբ, կանխատեսվում է, որ Facebook-ի մասնաբաժինը թվային գովազդի շուկայում կաճի 20%-ով:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo