ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը. Տիգրան Բադալյան

Տիգրան Բադալյանը. Joomag

Տիգրան Բադալյանը. Joomag

 

ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը. Տիգրան Բադալյան

 

11:46 | 13.02.17 | Հոդվածներ | visibility 20727

 

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը վերջին տարիներին Հայաստանում դարձել է տնտեսական հրաշքի բացառիկ օրինակ: Քայլ առ քայլ «այթիշնիկները» ստեղծել են իրենց աշխարհը` հազարավոր աշխատատեղերով ու միջինից մի քանի անգամ բարձր աշխատավարձով, ասել է թե` «տնտեսություն տնտեսության մեջ»:

Itel.am-ի «ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքում հաջողակ ընկերությունների հիմնադիրներն ու ղեկավարները ներկայացնում են իրենց անցած ուղին եւ խորհուրդներ տալիս սկսնակներին:

Շարքի այսօրվա զրուցակիցը Joomag ընկերության տարածաշրջանային (Կենտրոնական եւ Արեւելյան Եվրոպայի գծով) տնօրեն Տիգրան Բադալյանն է:

Joomag-ի մասին



Joomag-ը ստեղծվել է 2009թ.: Այն թվայնացված ինտերակտիվ հարթակ է՝ ամսագրեր, բրոշյուրներ, կատալոգներ, էլեկտրոնային գրքեր եւ ֆոտոալբոմներ ստեղծելու համար: Հարթակն ամբողջ աշխարհում ունի ավելի քան կես միլիոն հրատարակիչ: Ընկերության գլխամասը Սիլիկոնյան հովտում է, եւս մեկ գրասենյակ գործում է Սանտա Մոնիկայում: 2015թ. սկզբին սկսել են գործել ընկերության գրասենյակները Մյունխենում եւ Մոսկվայում: Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը հիմնվել է 2013թ.:

Joomag-ի հաճախորդների թվում են Huffington Post-ը, Vogue-ը, Cosmopolitan-ը, Bazaar-ը, աշխարհի մի շարք հեղինակավոր համալսարաններ եւ արտադրական հսկաներ:

Աշխարհագրական ընդգրկման կարեւորությունը

Ինչպես Տիգրան Բադալյանն է նշում, աշխարհի ցանկացած կետում, որտեղ կա ինտերնետ հասանելիություն, կան նաեւ Joomag-ից օգտվողներ: Ընկերության հիմնական նպատակն է հասանելի լինել բոլորին` աշխարհի ցանկացած կետում:

«Ցանկացած արտադրանք ՏՏ շուկայում պետք է ու կարեւոր է, որ միտված լինի մարդկանց կյանքը հեշտացնելուն: Դրա առաջին գործոնը հասանելիությունն է, ու հենց այդ գաղափարն է դրված եղել ընկերության մեջ հենց հիմնադրման օրվանից: Մեզ կարդում ու մեզնից օգտվում են ամենուր, որտեղ ինտերնետը հասանելի է: Մեծ հավակնություններ ունեցող ընկերությունները պետք է մտածեն Հայաստանից դուրս տարածվելու ու միջազգային բրենդ դառնալու մասին»,- ասում է Տիգրան Բադալյանը:

Գաղափար` ցանկացած պրոդուկտի մեջ

Պրոդուկտ ստեղծելու առաջին քայլը պետք է լինի գաղափարը` ինչին է այն ծառայելու, ում է այն պետք եւ ինչով է տարբերվելու իր անալոգներից: Սրանք հարցեր են, որոնց, Տիգրանի խոսքով, պետք է պատասխանել հենց սկզբից:

«Հեռախոսը, առանց գաղափարի, պարզապես հեռախոս է, ցանկացած արտադրանք, առանց գաղափարի, ուղղակի իր է՝ մյուս բոլոր նման իրերի շարքում: Joomag-ի գաղափարն էր միավորել թվային հրատարակության համար անհրաժեշտ բոլոր գործիքները մեկ վայրում, ինչը ընկերությանը հաջողություն բերեց: Մենք առաջարկեցինք ամեն ինչ` կոնտենտի ստեղծումից մինչեւ վաճառք ու մոնիտորինգ: Սա մեզ թույլ է տալիս շուկայում մեր տեղը զբաղեցնել ու մրցունակ լինել»,- նշում է Joomag-ի տարածաշրջանային տնօրենը:
Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը

Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը Մեդիամաքս


Շուկայի ուսումնասիրման մասին

Իսկ ո՞րն է ընկերության թիրախային լսարանը՝ հայաստանյա՞ն, թե՞ միջազգային շուկան:

«Հիմնական սխալը, որ թույլ են տալիս սկսնակ ընկերությունները, շուկան չուսումնասիրելն է: Եթե ինչ-որ բան եք ստեղծում Հայաստանի համար, բավական է ուսումնասիրել միայն տեղական շուկան: Բայց չի կարելի նույն պատկերացումներով դուրս գալ միջազգային հարթակներ, որոնք դեռ չեք ուսումնասիրել: Շատ հաճախ հայ ստարտափերները ստեղծում են, օրինակ, հավելվածներ, որոնց անալոգներն արդեն տասնյակներով կան: Դա վաղ թե ուշ բերում է ձախողման: Այդ իսկ պատճառով նախնական հետազոտությունը հիմնական խնդիրների շարքին պետք է դասել»,- նշում է Տիգրան Բադալյանը:

Մի՛ վախեցեք սխալներից ու ձախողումներից

Բազմաթիվ հաջողակ ընկերություններ մի քանի անգամ սնանկացել ու նորից ոտքի են կանգնել, փորձել, պրպտել, սխալվել, ընկել ու բարձրացել: Տիգրանն ասում է` պետք է սովորել սխալների վրա ու չվախենալ նորից փորձելուց:

«Որոշներին առաջին իսկ սխալը տապալում է, որից հետո շարունակելու ցանկությունը սպառվում է: Մարդիկ էլ կան, որոնք դրանից նոր բաներ են սովորում ու գնում են առաջ, ինչպես մենք: Սխալն ու ձախողումը դատավճիռներ չեն, չկա աշխարհում մի մոդել, որով կարելի է շարժվել որեւէ ոլորտում ու հաջողության հասնել: Եթե այդպես լիներ, բոլորը միլիարդատերեր կլինեին»,- ամփոփում է Տիգրան Բադալյանը:

***

«ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքի առաջին զրույցը կարող եք կարդալ այստեղ:

Սուրեն Ստեփանյան

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը վերջին տարիներին Հայաստանում դարձել է տնտեսական հրաշքի բացառիկ օրինակ: Քայլ առ քայլ «այթիշնիկները» ստեղծել են իրենց աշխարհը` հազարավոր աշխատատեղերով ու միջինից մի քանի անգամ բարձր աշխատավարձով, ասել է թե` «տնտեսություն տնտեսության մեջ»:

Itel.am-ի «ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքում հաջողակ ընկերությունների հիմնադիրներն ու ղեկավարները ներկայացնում են իրենց անցած ուղին եւ խորհուրդներ տալիս սկսնակներին:

Շարքի այսօրվա զրուցակիցը Joomag ընկերության տարածաշրջանային (Կենտրոնական եւ Արեւելյան Եվրոպայի գծով) տնօրեն Տիգրան Բադալյանն է:

Joomag-ի մասին

Joomag-ը ստեղծվել է 2009թ.: Այն թվայնացված ինտերակտիվ հարթակ է՝ ամսագրեր, բրոշյուրներ, կատալոգներ, էլեկտրոնային գրքեր եւ ֆոտոալբոմներ ստեղծելու համար: Հարթակն ամբողջ աշխարհում ունի ավելի քան կես միլիոն հրատարակիչ: Ընկերության գլխամասը Սիլիկոնյան հովտում է, եւս մեկ գրասենյակ գործում է Սանտա Մոնիկայում: 2015թ. սկզբին սկսել են գործել ընկերության գրասենյակները Մյունխենում եւ Մոսկվայում: Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը հիմնվել է 2013թ.:

Joomag-ի հաճախորդների թվում են Huffington Post-ը, Vogue-ը, Cosmopolitan-ը, Bazaar-ը, աշխարհի մի շարք հեղինակավոր համալսարաններ եւ արտադրական հսկաներ:

Աշխարհագրական ընդգրկման կարեւորությունը

Ինչպես Տիգրան Բադալյանն է նշում, աշխարհի ցանկացած կետում, որտեղ կա ինտերնետ հասանելիություն, կան նաեւ Joomag-ից օգտվողներ: Ընկերության հիմնական նպատակն է հասանելի լինել բոլորին` աշխարհի ցանկացած կետում:

«Ցանկացած արտադրանք ՏՏ շուկայում պետք է ու կարեւոր է, որ միտված լինի մարդկանց կյանքը հեշտացնելուն: Դրա առաջին գործոնը հասանելիությունն է, ու հենց այդ գաղափարն է դրված եղել ընկերության մեջ հենց հիմնադրման օրվանից: Մեզ կարդում ու մեզնից օգտվում են ամենուր, որտեղ ինտերնետը հասանելի է: Մեծ հավակնություններ ունեցող ընկերությունները պետք է մտածեն Հայաստանից դուրս տարածվելու ու միջազգային բրենդ դառնալու մասին»,- ասում է Տիգրան Բադալյանը:

Գաղափար` ցանկացած պրոդուկտի մեջ

Պրոդուկտ ստեղծելու առաջին քայլը պետք է լինի գաղափարը` ինչին է այն ծառայելու, ում է այն պետք եւ ինչով է տարբերվելու իր անալոգներից: Սրանք հարցեր են, որոնց, Տիգրանի խոսքով, պետք է պատասխանել հենց սկզբից:

«Հեռախոսը, առանց գաղափարի, պարզապես հեռախոս է, ցանկացած արտադրանք, առանց գաղափարի, ուղղակի իր է՝ մյուս բոլոր նման իրերի շարքում: Joomag-ի գաղափարն էր միավորել թվային հրատարակության համար անհրաժեշտ բոլոր գործիքները մեկ վայրում, ինչը ընկերությանը հաջողություն բերեց: Մենք առաջարկեցինք ամեն ինչ` կոնտենտի ստեղծումից մինչեւ վաճառք ու մոնիտորինգ: Սա մեզ թույլ է տալիս շուկայում մեր տեղը զբաղեցնել ու մրցունակ լինել»,- նշում է Joomag-ի տարածաշրջանային տնօրենը:

Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը

Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը Մեդիամաքս


Շուկայի ուսումնասիրման մասին

Իսկ ո՞րն է ընկերության թիրախային լսարանը՝ հայաստանյա՞ն, թե՞ միջազգային շուկան:

«Հիմնական սխալը, որ թույլ են տալիս սկսնակ ընկերությունները, շուկան չուսումնասիրելն է: Եթե ինչ-որ բան եք ստեղծում Հայաստանի համար, բավական է ուսումնասիրել միայն տեղական շուկան: Բայց չի կարելի նույն պատկերացումներով դուրս գալ միջազգային հարթակներ, որոնք դեռ չեք ուսումնասիրել: Շատ հաճախ հայ ստարտափերները ստեղծում են, օրինակ, հավելվածներ, որոնց անալոգներն արդեն տասնյակներով կան: Դա վաղ թե ուշ բերում է ձախողման: Այդ իսկ պատճառով նախնական հետազոտությունը հիմնական խնդիրների շարքին պետք է դասել»,- նշում է Տիգրան Բադալյանը:

Մի՛ վախեցեք սխալներից ու ձախողումներից

Բազմաթիվ հաջողակ ընկերություններ մի քանի անգամ սնանկացել ու նորից ոտքի են կանգնել, փորձել, պրպտել, սխալվել, ընկել ու բարձրացել: Տիգրանն ասում է` պետք է սովորել սխալների վրա ու չվախենալ նորից փորձելուց:

«Որոշներին առաջին իսկ սխալը տապալում է, որից հետո շարունակելու ցանկությունը սպառվում է: Մարդիկ էլ կան, որոնք դրանից նոր բաներ են սովորում ու գնում են առաջ, ինչպես մենք: Սխալն ու ձախողումը դատավճիռներ չեն, չկա աշխարհում մի մոդել, որով կարելի է շարժվել որեւէ ոլորտում ու հաջողության հասնել: Եթե այդպես լիներ, բոլորը միլիարդատերեր կլինեին»,- ամփոփում է Տիգրան Բադալյանը:

***

«ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքի առաջին զրույցը կարող եք կարդալ այստեղ:

Սուրեն Ստեփանյան

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

banks
mediamax
sport
bravo