Inapptics-ը արհեստական բանականության վրա հիմնված անալիտիկ լուծում է մշակել

Հայկական Inapptics ստարտափը մշակել է մոբայլ հավելվածների համար նախատեսված անալիտիկ ծրագիր` հիմնված արհեստական բանականության վրա:



Inapptics-ն օգնում է մոբայլ հավելված ստեղծողներին բարձրացնել իրենց հավելվածի եկամտաբերությունը եւ արդյունավետությունը` օգտագործողի պահվածքի վերլուծության եւ պրոակտիվ հուշումների միջոցով:

Ընկերության համահիմնադիր Աշոտ Տոնոյանը Itel.am-ին պատմել է, որ ներկայում հասանելի է դեռ Inapptics-ի բետա տարբերակը՝ հատուկ ընտրված ընկերությունների համար: Հետաքրքրվողները կարող են գրանցվել այստեղ:

Առաջիկայում կգործարկվի ծրագրի՝ բոլորին հասանելի տարբերակը:


Թիմի տեխնիկական մասը տեղակայված է Երեւանում, իսկ բիզնես մասը հաճախ այցելում է ԱՄՆ՝ թիրախային շուկային ավելի մոտ գտնվելու նպատակով:

«Անալիտիկ լուծումները սովորաբար տրամադրում են բազմաթիվ թվեր եւ շատ քիչ իրական պատկեր, թե ինչպես են օգտատերերն օգտվում հավելվածից: Այդ թվերի միջոցով մեծ հաշվով անհնար է տեսնել ու պատկերացում կազմել, թե կոնկրետ ինչ գործողություններ են արվում մոբայլ հավելվածի ներսում օգտատերերի կողմից կամ ինչ ճանապարհ են նրանք անցնում հավելվածի մեջ: Հենց այստեղ է, որ օգնության է գալիս Inapptics-ը` իր նորարար մոտեցմամբ: Մենք ագրեգացնում ենք օգտատերերի բոլոր գործողությունները մոբայլ հավելվածի ներսում եւ ներկայացնում ենք դրանք պարզ ու աչքի համար հասկանալի տեսքով: Այս ամենը մեզ նաեւ թույլ է տալիս ավտոմատ կերպով արձանագրել հավելվածի խափանումները (crash) եւ քայլ առ քայլ ցույց տալ, թե ինչ պատճառով է տեղի ունեցել տվյալ խափանումը»,- նշել է ընկերության համահիմնադիր Տիգրան Հակոբյանը:
 
Տիգրան Հակոբյանն ընդգծել է, որ բետա օգտատերերի մեծ մասը ԱՄՆ-ից, Գերմանիայից, Մեծ Բրիտանիայից, Ֆրանսիայից, Նիդեռլանդներից եւ Լեհաստանից են:

Անդրադառնալով անցած տարի սեպտեմբերին Սան Ֆրանցիսկոյում Inapptics-ի մասնակցությանը TechCrunch Disrupt միջոցառմանը՝ Տիգրան Հակոբյանը նշել է.

«Բազմաթիվ ընկերություններ հետարքրքություն ցուցաբերեցին Inapptics-ի նկատմամբ եւ գրանցվեցին մեր բետա ծրագրին մասնակցելու համար: Միջոցառման ընթացքում հնարավորություն ունեցանք նաեւ հանդիպել պոտենցիալ գործընկերների եւ ներդրողների հետ»:

Անձնական արխիվից


Աշոտ Տոնոյանն իր հերթին նշել է, որ ամենասկզբից թիմը ֆինանսավորվել է սեփական միջոցներով, այնուամենայնիվ, ներկայում մեծ հետաքրքրություն է առկա ամերիկացի ու եվրոպացի մի շարք ներդրողների կողմից:

Խոսելով հայաստանյան շուկայի խնդիրների մասին՝ Inapptics-ի համահիմնադիրն առանձնացրել է շուկայի փոքր լինելը, ներդրումներ ներգրավելու հնարավորությունների սակավությունը եւ հրեշտակ ներդրողների բացակայությունը:

Նարինե Դանեղյան

Հայկական Inapptics ստարտափը մշակել է մոբայլ հավելվածների համար նախատեսված անալիտիկ ծրագիր` հիմնված արհեստական բանականության վրա:

Inapptics-ն օգնում է մոբայլ հավելված ստեղծողներին բարձրացնել իրենց հավելվածի եկամտաբերությունը եւ արդյունավետությունը` օգտագործողի պահվածքի վերլուծության եւ պրոակտիվ հուշումների միջոցով:

Ընկերության համահիմնադիր Աշոտ Տոնոյանը Itel.am-ին պատմել է, որ ներկայում հասանելի է դեռ Inapptics-ի բետա տարբերակը՝ հատուկ ընտրված ընկերությունների համար: Հետաքրքրվողները կարող են գրանցվել այստեղ:

Առաջիկայում կգործարկվի ծրագրի՝ բոլորին հասանելի տարբերակը:


Թիմի տեխնիկական մասը տեղակայված է Երեւանում, իսկ բիզնես մասը հաճախ այցելում է ԱՄՆ՝ թիրախային շուկային ավելի մոտ գտնվելու նպատակով:

«Անալիտիկ լուծումները սովորաբար տրամադրում են բազմաթիվ թվեր եւ շատ քիչ իրական պատկեր, թե ինչպես են օգտատերերն օգտվում հավելվածից: Այդ թվերի միջոցով մեծ հաշվով անհնար է տեսնել ու պատկերացում կազմել, թե կոնկրետ ինչ գործողություններ են արվում մոբայլ հավելվածի ներսում օգտատերերի կողմից կամ ինչ ճանապարհ են նրանք անցնում հավելվածի մեջ: Հենց այստեղ է, որ օգնության է գալիս Inapptics-ը` իր նորարար մոտեցմամբ: Մենք ագրեգացնում ենք օգտատերերի բոլոր գործողությունները մոբայլ հավելվածի ներսում եւ ներկայացնում ենք դրանք պարզ ու աչքի համար հասկանալի տեսքով: Այս ամենը մեզ նաեւ թույլ է տալիս ավտոմատ կերպով արձանագրել հավելվածի խափանումները (crash) եւ քայլ առ քայլ ցույց տալ, թե ինչ պատճառով է տեղի ունեցել տվյալ խափանումը»,- նշել է ընկերության համահիմնադիր Տիգրան Հակոբյանը:
 
Տիգրան Հակոբյանն ընդգծել է, որ բետա օգտատերերի մեծ մասը ԱՄՆ-ից, Գերմանիայից, Մեծ Բրիտանիայից, Ֆրանսիայից, Նիդեռլանդներից եւ Լեհաստանից են:

Անդրադառնալով անցած տարի սեպտեմբերին Սան Ֆրանցիսկոյում Inapptics-ի մասնակցությանը TechCrunch Disrupt միջոցառմանը՝ Տիգրան Հակոբյանը նշել է.

«Բազմաթիվ ընկերություններ հետարքրքություն ցուցաբերեցին Inapptics-ի նկատմամբ եւ գրանցվեցին մեր բետա ծրագրին մասնակցելու համար: Միջոցառման ընթացքում հնարավորություն ունեցանք նաեւ հանդիպել պոտենցիալ գործընկերների եւ ներդրողների հետ»:

Անձնական արխիվից


Աշոտ Տոնոյանն իր հերթին նշել է, որ ամենասկզբից թիմը ֆինանսավորվել է սեփական միջոցներով, այնուամենայնիվ, ներկայում մեծ հետաքրքրություն է առկա ամերիկացի ու եվրոպացի մի շարք ներդրողների կողմից:

Խոսելով հայաստանյան շուկայի խնդիրների մասին՝ Inapptics-ի համահիմնադիրն առանձնացրել է շուկայի փոքր լինելը, ներդրումներ ներգրավելու հնարավորությունների սակավությունը եւ հրեշտակ ներդրողների բացակայությունը:

Նարինե Դանեղյան

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

banks
mediamax
sport
bravo