Code in the Dark

29 Ապր 2018
Buro

Մրցույթը հաքաթոնի ֆորմատի սպորտային տարբերակն է
Գրանցվել

Պիեռ Հեննես

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Մարինա Մխիթարյան

Kolba Lab

ՄԱԶԾ/Կոլբա նորարարական լաբորատորիայի ղեկավար

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

OutChat

Ծանոթանալ եւ հանդիպել 24 ժամ անց

Calculator (APPA)

Հաշվել ԱՊՊԱ-ի հետ կապված ծախսերը

Be Armenian

Հայկական թեմաներով հայալեզու ֆոներ եւ բացիկներ

Servicebrok

Ֆիքսված սակագնով տան ծառայությունների պատվիրում

PicsArt

Lուսանկարների խմբագրման համակարգ

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

Movie Trip

Տեղեկատվություն հայտնի ֆիլմերում ներկայացված վայրերի մասին

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

GeoQuest՝ վիրտուալի եւ իրականի սահմանագծին

ՏՏ ոլորտի մասնագետներ, կուռ ընկերություն ձեւավորած Արմեն Մարտիրոսյանը, Արսեն Պողոսյանը եւ Տիգրան Շահինյանը ստեղծում են վիրտուալ աշխարհից դուրս՝ իրական կյանքի խաղեր: Առաջին օրինակը GeoQuest-ն է: Մեդիամաքսը զրուցել է օնլայնից օֆլայն տանող խաղի ստեղծողների հետ:

Երեք ընկերների կողմից ստեղծած աշխարհագրական քուեսթը ունի նախօրոք կազմված պատմություն, ինչի հիման վրա էլ առաջադրանքներ են ստեղծվում: Խաղին մասնակցող թիմերը ստանում են պլանշետներ եւ հնարավորություն ունենում ծանոթանալու առաջադրանքներին, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի իրեն կցված աշխարհագրական կետ, որը կարող է լինել ե՛ւ քաղաքում,ե՛ւ քաղաքից դուրս: Հանելուկի լուծումը հայտնվելն է ճիշտ աշխարհագրական կետում:

Յուրաքանչյուր կետում հայտնվելուց՝ թիմը ստանում է միավորներ, որոնք էլ կախված են առաջադրանքի բարդությունից: Թիմերի նպատակն է իրենց տրված ժամանակահատվածում հաղթահարել խոչընդոտները, մրցակցային միջավայրում հասնել առավելության՝ հաղթանակ տանելով մեկը մյուսի նկատմամբ: Գոյություն ունի խաղի կառավարման կետ (դա էլ կազմակերպիչների շտաբն է), որի շնորհիվ հետեւում են թիմերին, ուղարկում զգուշացման հաղորդագրություններ, օրինակ՝ «Անտառ չմտնեք, վտանգավոր է, գուցե կորեք»:

«Եղել են դեպքեր, երբ խաղացողների շորերը ընթացքում կեղտոտվել են, պատռվել, բայց երջանիկ դեմքերով վերադարձել են», - պատմում են խաղը ստեղծողները:

Այս խաղի հիմնական թիրախային խմբերն են՝ կորպորատիվ հաճախորդները, տուրիստական խմբերը, ուսումնական հաստատությունները: Խաղին մասնակցելու համար՝ նախապես պետք է www.Dirq.am կայքի միջոցով կապ հաստատել կազմակերպիչների հետ եւ գրանցվել: Խաղի սցենարը գրվում է ըստ խմբերի հետաքրքրությունների եւ մասնագիտությունների:

«Նպատակը բարդ մաթեմատիկական խնդիրների ցանկ առաջադրելը չէ, որ մարդիկ դժվարանան լուծել: Մեզ համար կարեւոր է հաճույքի բաղադրիչը. թիմերը խաղից պետք է հաճույք ստանան: Օրինակ՝ տուրիստների 80 տոկոսը հաճույք է ստանում շփումից, վազելուց, որոշումներ կայացնելուց, իսկ 20 տոկոսն էլ ծանոթանում քաղաքին: Մենք ցանկանում ենք, որ տուրիստները  ոչ միայն գան, սելֆի անեն ու գնան, այլեւ խաղան, ադրենալին ստանան», - ասում են խաղի հեղինակները:

Վիրտուալ աշխարհից՝ իրական աշխարհ

 «Այսօր բոլորը համացանցում են, բոլորը բազմոցներին նստած զբաղվում են հեռախոսներով կամ համակարգիչներով:  Դա առաջացնում է թե՛ հոգեբանական, թե՛ ֆիզիկական խնդիրներ: Մարդը ինչքան էլ օնլայն շփման մեջ է, միեւնույն է, սովորական, կենդանի շփմանը չի կարող փոխարինել: Խաղը ստեղծելուց առաջ մեզ համար անհրաժեշտ էր, որպեսզի համակցեինք ինտելեկտուալ եւ ֆիզիկական ակտիվությունը: Նորարարական է, հետաքրքիր, ուրախ, հումորով, քանի որ սցենարներում հումորներ եւս կան»,-ասում է խաղի համահիմնադիր Արսեն Պողոսյանը: Արմեն Մարտիրոսյանն էլ հավելում. «Հնարավոր է նաեւ անվտանգ պայթուցիկների կազմակերպում: Օրինակ՝ խաղալիք ռումբ է դրված, հարցը Ռուսաստանի մասին է: Պետք է ճիշտ հիշել Ռուսաստանի դրոշի գույները ու լարերը հերթականությամբ կտրել, եթե ճիշտ չեք կատարում առաջադրանքը, ապա պայթյուն է լինում, բայց անվտանգ: Ամեն ինչ տեղի է ունենում իրական աշխարհում»:

«Երբ գրում ես վիրտուալ խաղ, ծրագրավորողի պատասխանատվությունը միայն խաղը գրելն է, իսկ իրական խաղերի դեպքում՝ պետք է մարդու հետ շփման բիզնես մոդել մշակել, սպասարկում է անհրաժեշտ, անվտանգությունն ապահովել, որպեսզի ոչ թե վնասվեն, այլ հաճույք ստանան: Մենք, ի սկզբանե ուզում էինք գրել մասայական խաղեր, որոնք մոտ են վիրտուալին, քանի որ այդտեղ այլեւս պատասխանատվություն չկա: Մարդիկ ներբեռնում են ու խաղում, իսկ այս դեպքում՝ պետք է մարդկանց հետ շփվել»,-նկատում է Արմեն Մարտիրոսյանը:

Ոչ միշտ է, որ բիզնեսը կամ շահույթը առաջնային է

Խաղի համահիմնադիրներն իրենց բիզնեսի հետեւից «վազող» չեն համարում. «Ոչ միշտ է, որ բիզնեսը կամ շահույթը առաջնային է: Այս դեպքում կարեւոր է գաղափարը, որ մարդիկ կարողանան կտրվել վիրտուալ աշխարհի կապանքներից, դուրս գան իրական աշխարհ, ավելի հետաքրքիր ժամանակ անցկացնեն, տեսնեն պատմամշակութային վայրերը, ճանաչեն Հայաստանը: Օրինակ՝ մենք բոլորս էլ Հայաստանում ենք ապրում, բայց շատ վայրեր կան, որոնց մասին գաղափար չունենք: Ճանաչողական առումով խաղը մեծ դեր ունի,-ասում է Արմեն Մարտիրոսյանը,- այն, ինչ մենք անում ենք, անում ենք շատ մեծ սիրով, որովհետեւ կա ընկերություն, կա փոխադարձ հարգանք, եւ կա սեր՝ մեր նախագծի, գաղափարի նկատմամբ»:

Մարինե Խաչատրյան

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo